Eilen olin ystävillä miehen kanssa mutta olin kuivin suin! :) Onnittelin oikein itseäni, että maltoin olla. No juhannus odottaa ensi viikolla ja silloin sitten tempaistaan oikein kunnolla! Herkkuja kaikkea mahdollista ja tietenkin viinasta! :b Jee!

Odotan aivan valtavasti, että saan viimein sen 20 kg täyteen. Nyt tuli pudotusta 900 g, mutta ei vieläkään päästy maagisen rajan yläpuolelle. Vielä 800 g pitää pudottaa, mutta sehän tempaistaan ensi viikolla! :D Jussina sitten viimeinkin olen alle 120 kiloinen!! :D :D Varmaankaan ainakaan viiteen vuoteen en ole painanut näin vähän, ihan mieletön juttu! :D

Olin eilen Tuppereilla ja näin pari sukulaista, joita en ollut nähnyt vähään aikaan. Heti molemmat sanoivat, että olen laihtunut! :) Sanoin myös määrän heille ja he olivat todella vaikuttuneita. Myös esittelijä huomasi, kun on tuttuni. Töissä myös on useampi huomannut, mutta silti ihmeen vähän ihmiset ovat sanoneet mitään. Vaikka olen samoja vaatteita käyttänyt, kuin ennen, joista väljyys näkyy hyvin. Mutta eihän sitä niin hyvin huomaakaan, kun useasti näkee. Jospa lomalla saisin repäistyä oikein hyvät lukemat ja useampi huomaisi painonpudotukseni! :D Sukulaiseni oli muuten pudottanut kuukaudessa 7 kg, hieno tulos! Jos ja kun jatkaa karppausta, saa nähdä miten hyviä tuloksia tulee jatkossa. :)

Aurinkoista viikonloppua!