Viikko on mennyt nopeasti ja iltaisin ei ole jaksanut blogia päivitellä. Olen ollut päivän muualla ja urheiltua on tullut runsaasti. Silti paino on noussut. Tosin sitä selittänee kuukautiset, yleensä olen turvonnut aika tavalla juuri ennen niiden alkua. Eikä tietenkään saisi joka päivä käydä vaa'alla, mutta sitä haluaa aina aamuisin kurkistaa, mitä painolle kuuluu. Pitäisi vaan malttaa se yksi kerta viikossa. Mutta olen todella tyytyväinen viikon liikuntakertoihin ja syönytkin olen varsin hyvin. En edelleenkään laske tarkasti hiilareita, en tiedä pitäisikö. Aamupalalla syön hieman ja päivän aikana vähän lisää, mutta mielestäni en kuitenkaan paljoa. Että painonnousu siitäkään johtuisi.

Tiistaina välipalalla söin leivän ja sen huomasi heti. Sen jälkeen alkoi kamalasti väsyttää ja tuli ilmavaivoja. Eli ei todellakaan houkuttelevaa! Hedelmiä olen myös syönyt jonkun verran, siitä voisi tietenkin vähentää hiilareita. Katsotaan nyt. Olo on muuten ollut melkoisen hyvä, mutta liikunnasta on hieman paikat kipeänä ja särkyä on. Mutta mieli on ollut hyvä. Olen myös nukkunut huonosti koko viikon, kun oudokseltaan piti herätä kellonsoittoon. Sitä varmaan alitajuisesti jännittänyt.