Koska meille on tulossa ystävät vieraaksi huomenna, päätin säästää herkuttelun siihen vasta. Eli tämä viikko meni kokonaan tiukalla linjalla, hyvä minä! :D Mukavasti paino sitten putosikin, - 1.7 kg. Olen tosi tyytyväinen! Viikko meni muutenkin mukavasti, ei juurikaan tehnyt mieli hyvää vaikka olin ystäväni kanssa kaupungillakin yhtenä päivänä. Hän tahtoi kovasti ostaa jotakin hyvää, pullan tms. ja sanoin ettei se haittaa. Mutta ei hän kuulemma kehdannut yksin syödä... Söin myös mantelikalaa yhtenä päivänä, kun ei oikein ollut muutakaan tarjolla seisovassa pöydässä. Ja eilen herkuttelin pienellä lasillisella appelsiinimehua. Myös hedelmiä olen käyttänyt jälkiruokana ja pienenä herkkupalana. Toimii! Tämä ruokavalionihan ei ole niin tiukka, ettei pieniä hiilarimääriä sallittaisi keskellä viikkoakin, jos on sellainen tilanne. Rennolla asenteella pääsee pitkälle! :) Ja tuloksetkin puhuvat puolestaan.

Olisin kuvitellut viikon olevan vaikeampikin himojen puolesta, koska naistenvaivat alkoivat taas perjantaina. Mutta ei! Ehkäpä ruokavalio vaikuttaa siihenkin. Ainakin kivut ovat edelleen vähentyneet ja muutenkin on helpompi olla, kuin ennen. Todella upea juttu sekin! :)

Odotan huomista todella innolla ja olenkin suunnitellut mättäväni surutta vaikka mitä hyvää. Ai että, sen ajatuksen voimalla olen jaksanut tämänkin viikonlopun yli ilman herkkuja. Huomenna sitten saa syödä!! :D